E-shop neprodává bez SEO – Beroune optimalizuj!

Jeden nikdy neví, jaká covidová restrikce vypadne z vládního klobouku příště;  plynulý prodej je pro obchodníky  o to naléhavější. Díky internetu si firmy mnohdy vystačí se skladem a e-shopem. Má-li ovšem e-shop neoptimalizované stránky, bude mít smůlu. Neprodá doslova ani chlup bez SEO. Beroun a jeho internetové firmy v republice tím pádem požírají nadnárodní e-shopy, které do on-line reklamy sypou horem dolem. Kvalitou sice mnohdy nesahají domácím obchodům po kotníky, zato SEO mají výstavní. Nevzdávejte své podnikání bez boje! Braňte se globálním pirátům optimalizovanými e-shopy.

SEO Beroun vás prosadí ve virtuální tržnici

Není to tak dávno, co si firmy  normálně prosperující díky kamenným obchodům dopřávaly webovou prezentaci spíše z rozmaru. třeba prodejcům potravin nepřišel e-shop vůbec na mysl. A hodně firem nevěřilo, že časem neobstojí bez objednávek uzavřených klávesou enter. Jejich standardní web teď neumožňuje zákazníkům okamžitý nákup a ti se pak z nouze obsluhují v on-line obchodu konkurence. Ovládnutí virtuální tržnice však uniká i pokrokovějším e-shopařům, když se v ní pohybují bez lokálního SEO pro Beroun nebo bez celorepublikové optimalizace komerční platformy pro internetové vyhledávače.  

Kam doplnit SEO – Beroun v e-shopu

Aby váš online obchod fungoval, neobejde se bez jednoduché struktury opřené o takzvaná klíčová slova, která všichni píšeme do Googlu či Seznamu, když v síti něco hledáme. Úkolem SEO pro Beroun a okolní podnikatele je vytvořit pro každý váš produkt samostatnou stránku, kde si zákazník prohlédne zboží na fotografii a dočte se o něm důležité informace. Expert na SEO nejen v Berouně každou takovou produktovou podstránku optimalizuje. To znamená, že zakomponuje klíčová slova do její URL adresy, meta titulku, meta popisku a doplní je též do názvu ilustrační fotografie. Nezapomene je zopakovat i v prodejním textu v rámci SEO copywritingu. Právě tím se vaše nabídka stane viditelnou pro hledací roboty, kteří ji pak zobrazují potencionálním zájemcům. Úspěšný e-shop též umožňuje přehlednou kategorizaci zboží – například dámské boty seřazené v podkategoriích typu sandály, lodičky, tenisky a kozačky. Podívejte se na tematicky související článek o tom, jak napsat optimalizovaný popisek kategorie internetového obchodu. A také se podívejte, jak se dělá kontrola před spuštěním e-shopu.

Kolik stojí e-shop včetně lokálního SEO 

Většině podnikatelů, kteří operují lokálně ale i celorepublikově, obvykle stačí on-line prodejna postavená ze šablony. Tím odpadá úmorné několikaměsíční testování různých funkcí a objednávkových tlačítek. Cena předlohy se pohybuje kolem 70 dolarů. K ní je pak nutné připočítat ještě práci webaře. Ten vám upraví design šablony tak, že vypadá jako originál. Vytvoří intuitivní nákupní strukturu a optimalizuje veškeré prodejní texty v souladu se zásadami SEO pro Beroun a okolí. Podle velikosti vašeho e-shopu zaplatíte několik desítek tisíc. Giganti pochopitelně utratí řádově stovku nebo stovky tisíc korun.

 

Chtějte responzivní on-line prodejnu 

Další výhodu e-shopu ze šablony představuje jeho automaticky responzivní design. Díky němu vypadá perfektně nejen na tradičním počítači, ale přizpůsobí se i zúžené obrazovce mobilů a tabletů. Chybějící responzivita vás momentálně připraví zhruba o polovinu zákazníků a do budoucna nespíš o většinu. Weby a e-shopy si totiž prohlíží skoro 50 % uživatelů třeba v dopravních prostředcích při cestě do práce pomocí smartphonů.

 

Když si nyní shrneme všechna zmíněná doporučení, vidíte, že nadnárodní on-line prodejci konkurují především internetovou reklamou. Její součástí jsou responzivní, logicky strukturované e-shopy optimalizované pro vyhledávače. Globální dravci systematicky pracují na SEO a  e-shopům v Berouně nic nebrání jejich triky napodobit. Abyste se mohli dál soustředit na výrobu a prodej, potřebujete spolehlivé SEO partnery. Rádi vám poradíme s jejich výběrem. Využijte prostor v komentářích a ozvěte se.

 

Antonín Červinka